Play under review

torsdag, marts 23, 2006

Festivalen lover godt

Roskilde Festivalen nærmer sig lige så stille, og jeg er ganske positiv overfor programmet hidtil. Her er et par af mine personlige højdepunkter:

Tool: Ville give hele billetten, bare for at se Tool. Nu får jeg resten af festivalen med i købet, så det er jo top nice. Håber bare de spiller "Push it".

Deftones: Har aldrig fået hørt dem så meget, men er spændt på at se dem. Tror det kan blive fedt.

Arctic Monkeys: Jeg er jo en brit-pop dreng, og de er fra knivbyen Sheffield - det er for sejt.

Frans Ferdinand: Skotter der laver musik er bare sejere. Og "Take me out" giver nostalgiske Madden 2005 minder.

Morrisey: Har aldrig set ham live. Selvom Damon Albarn har sagt (om Stone Henge) "It's like the first time you see a concert with Morissey - it's just not as big as you thought it would be" glæder jeg mig

Placebo: Skal have hørt lidt op på dem inden festivalen. Var tosset med et par af deres hits engang (bl.a. "Nancy Boy"), og har ikke hørt så meget fra dem siden. I mellemtiden er jeg dog blevet endnu gladere for den type musik, så jeg tror jeg vil holde af det.

Sigur Rós: Har fået det anbefalet af en kollega, så det kan tænkes jeg skal se det. Er ellers ikke meget for Islændinge.

The Streets: Lidt "hip to the hop to the hiphiphop and you don't stop" skal der jo være plads til, og der kommer nok også mere end bare The Streets. Synes han er ret fed, og englændere er jo bare sejere.

Rufus Wainwright: En syngende homo - kan det blive meget bedre? Måske, men jeg skal se ham alligevel.

4 Comments:

  • godt at se du har forberedt dig, jeg skriver en grævlingen anbefaler snarest på min blog og laver gerne en "hvad du bør se" liste til dig også min søn.

    By Blogger morten m jespersen, at 9:00 PM  

  • godt Sigur ros , ok ret islandsk og der bliver sikkert propet...

    der mangler Coldcut, jeg tror faktisk du vil kunne lide det.

    By Blogger Magnus Udbjørg, at 8:24 AM  

  • Ooooooh, Tool. Så dem på Aenima-touren i London engang i 97 eller noget og det var fantastisk - og Pushit tog i dén grad kegler.

    By Blogger Peter Dyring-Olsen, at 7:56 PM  

  • haha! Tool optræder også i Belgien! Muhahaha!

    /Peter

    By Blogger dalby, at 10:00 AM  

Send en kommentar

<< Home